niedziela, 3 marca 2013

Poniedziałek 4 marca 2013rok

Dzisiaj poniedziałek . I znowu do szkoły . Dzisiaj mam 6 lekcji i jeszcze SKS a ,że mam na dziewiątą to wyjdę dopiero o 15.05 , ale i tak pan zawsze nas wypuszcza parę minutek wcześniej . Nie chcę mi się dzisiaj iść do szkoły ale nawet  to ma swoje plusy . Nareszcie zobaczę moje przyjaciółki i moich przyjaciół . Boję się ,że na SKS znowu dziewczyny będą coś gadać . A teraz wstawię moje nowe zdjęcie . To to co pisałam ,że nie wiem czy wstawić na nk.pl i facebooka .. Zdecydowałam się na tak co zresztą każdy się domyślił . Piszcie w komach co sądzicie o tym zdjęciu.
Jak się podoba ? Śliczna to wiem nie jestem ale zdjęcie jest nawet spoko . Znowu nauczyłam się całkiem przypadkowo rymowanek . A oto one hahaaa parę wczoraj wstawiłam . Tamte były wklejone ,ale te są napisane.

Byłeś pierwszy w moim życiu
W moim sercu pozostałeś
Ja kochałam choć w ukryciu
Ty mnie nigdy nie kochałeś 

Miłość i karate
To dwie przeciwności
Miłość łamie serca
A karate kości

Zakochanie . Przed użyciem zapoznaj się z sercem drugiej połówki , gdyż niewłaściwe zakochanie zagraża twojemu życiu lub zdrowiu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy