sobota, 2 marca 2013

♥♥Cosiek o mnie♥♥

Hejka . Jestem Kasia. Chodzę do klasy 5B . Uwielbiam moją klasę i nie zamieniłabym jej na żadną inną . A oto moi Naj. Moje przyjaciółki : Majka , Kasia , Patrycja , Kinga , Paulina , Martyna , Marika , Natalia , Oliwia i Weronika . Przyjaciele :Mikołaj , Karol , Kuba , Kuba , Wiktor , Robert i większość z mojej klasy.
Mam psinkę o imieniu Perełka . Najczęściej mówię na nią Peri i Percia . Urodziła się ona 2 czerwca 2009 roku a imieniny obchodzi 14 lutego . Oto kilka jej fotek.


Mam wiele ulubionych piosenek . Nie umiałabym wybrać jednej . Nie lubię za bardzo rockowych piosenek wolę bardziej wolne i smutne . Moim ulubionym zespołem jest The Script . Uwielbiam głównego wokalistę . Kocha ich piosenki :  Hall of me . Six degrees of separation , We cry  i Science and Faith.  Mój ulubiony film to :Szczenięca miłość , I,że cię  nie opuszczę ,Oko i Sinister. Moją ulubioną aktorką jest Lily Collins a aktorem oczywiście Adam Garcia. Piosenkarka to Natalia Szroeder , a piosenkarz Drew Seeley.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy