niedziela, 3 marca 2013

♥♥ Niedziela 3 marca 2013r.

♥♥Cześć . To już moja a w sumie dopiero druga notka na tym blogu . Dzisiaj wstałam tak przed dziewiątą parę minutek . Potem zjadłam śniadanie i oglądałam telewizję . Dopiero teraz weszłam na kompa bo moja siostra Julka grała ponad godzinę i nie chciała jak zawsze mnie wpuścić. Wczoraj oglądałam The Voice of Poland . Po pierwszym odcinku mam  już swoją faworytkę i może nawet faworyta . Najlepsze ,że w drugim odcinku była Wielkopolska . Oczywiście parę osób z Wielkopolski jak i z Mazowsza przeszło dalej . Za tydzień będę oglądała 2 odcinek przesłuchań w ciemno . Dzisiaj obejrzę sobie powtórkę Komisarza Alexa bo leci on o tej samej no prawie porze co The Voice of Poland i nie mogłam oglądać. A teraz wstawię parę piosenek . Wstawię te polskie ,które znałam od dawna ale wczoraj znalazłam i znowu zaczęłam słuchać i oglądać teledyski Kamili i Alexandry.

Kamila - Pasujesz 
Alexandra - Nie będę Twoja
Miłego słuchania i oglądania .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy