niedziela, 3 marca 2013

♥A teraz fajne cytaciki o miłości♥

Zakochanie. Przed użyciem zapoznaj się z sercem drugiej połówki lub skonsultuj się z rozumem, gdyż każda miłość niewłaściwie zawarta zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

 Miłość i karate to dwie przeciwności, miłość łamie serca, a karate kośc

 Długo w twe serce anioł celował, aż wreszcie dla mnie Cię upolował, w sercu mym zamknę Cię na dwa spusty, bo świat bez CIEBIE jest strasznie pusty

 Moje serce jest do wzięcia….nie znalazło swojego księcia!!!

 Miłość jest jak cień człowieka, kiedy go gonisz ucieka.

Hejka . Po zjedzeniu kolacji znowu weszłam . Zdążyłam też obejrzeć kawałek  programu "Ugotowani". A oto piosenka z The Voice of Poland w wykonaniu wszstkich trenerów  no może Baron tylko gra na gitarze ale  dobra czyli Tomson , Baron , Justyna Steczkowska , Patrycja Markowska i Marek.

Kto oglądał wczoraj the Voice of Poland ? Ja oczywiście tak jak już wcześniej pisałam . Za tydzień też obejrzę a na drugi dzień powtórkę Komisarza Alexa . Wczoraj był extra odcinek Alexa bo widziałam powtórkę . Przed chwilą hihi

 PRZYJAŹŃ NAJCENNIEJSZE CO MOŻE BYĆ
Czytaj w moich oczach
Myśli ukrywane.
Czytaj z moich ust
Słowa niewypowiedziane.
Zamknięte w czerwieni,
Pachnące różami,
Unoszone falą westchnień
Idącą za nami.
Czytaj co w mym sercu
Skrywane jest na dnie.
Czytaj, a poczujesz
I wszystko odgadniesz. 

 DOPIERO W GROBIE ZAPOMNĘ O TOBIE
GDY MOJE POWIEKI, ZAMKNĄ SIĘ NA WIEKI
GDY MOJE CIAŁO W PROCH SIĘ OBRÓCI
A MOJA DUSZA DO CIEBIE POWRÓCI!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy